Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2016 10:56 - Защо започнах да пиша?
Автор: yoanna98 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1170 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Днес, в тази прекрасна и слънчева сутрин, реших да разкажа за това как започнах да пиша.
   Всичко започна в една дъжновна вечер преди повече от година. Стоях и се взирах в дъжда навън и изведнъж пред мен се появи картина, започнаха да изскачат думи в ума ми и ги написах. Не знаех дали се е получило нещо, но реших да го публикувам, за да видя точно това.. Дали е добро?
   След известно време думите сами се появяваха в главата ми и аз пишех, без значение колко е часът, без значение дали го пиша на лист, на ръка, на електронен носител. Не знам какво означава това. Дали бих могла да продължа или не, дали нещата се получаваха?
   Случвало ми се е да пиша есе в полунощ. Тогава думите сякаш се разливаха точно на място, където трябваше да бъдат, писах, писах, дори не редактирах абсолютно нищо. Беше достатъчно добро, като се има предвид, че го писах късно вечер.
   Повечето от публикациите ми са след някакви чувства, породени в мен. Дали ще е страх, любов, щастие.. Когато напиша това, което чувствам ми олеква. Когато съм тъжна или ядосана, винаги пиша как се чувствам. И после изведнъж забравям за болката, която съм изпитала, вече не съм бясна, а спокойна, уравновесена. Странно е, нали?
   После осъзнах, че се вдъхновявам да пиша, когато съм сред природата или когато до мен е любимия ми човек. Той беше моя муза. За първи път изпитвах подобно нещо-някой друг да ме вдъхновява да правя неща, да пиша, да експериментирам. Насърчава ме и нещата се получават. Макар вече да не съм с моята муза, да не сме заедно, той продължава да ме вдъхновява всеки път.  
   Скоро четох една статия и започвам да си мисля, че човекът, в когото бях влюбена, а и да си призная, още съм, е моя сродна душа. Сродните души се появявали изневиделица, за да променят съществуващия ред в живота ти, да ти дадат урок, който ти трябва да приемеш и да си отидат, след като осъзнаеш поуката от вашата връзка. Въпреки да осъзнавам, че той трябва да си отиде, не искам да го пускам. Кой би искал да пусне на свобода своето вдъхновение? Затова реших да запазя поне едно приятелство с него, колкото и трудно да е това. Искам да остане в живота ми, да продължава да ми помага и да ме вдъхновява. А с времето се надявам да спра да го обичам и да приема, че няма как да бъдем повече от приятели вече. Трябва да го пусна на свобода, но не искам да го изгубя. Искам да бъде част от живота ми, макар и просто приятел...
   За финал ще кажа, че адски много се радвам, че чрез писането, изразявам чувствата и емоциите си. По този начин се освобождавам от негативизма в мен и го оставям да се изпари, чрез думите.



image


image


image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. platttonnn - Няма нищо странно,
29.05.2016 12:36
творчеството е един от пете основни инстинкти. Според случая,той ни зарежда или освобождава. Радвайте се,че се е проявил така укрепващо при вас!
цитирай
2. yoanna98 - творчеството е един от пете основни ...
29.05.2016 12:42
platttonnn написа:
творчеството е един от пете основни инстинкти. Според случая,той ни зарежда или освобождава. Радвайте се,че се е проявил така укрепващо при вас!
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yoanna98
Категория: Други
Прочетен: 86432
Постинги: 40
Коментари: 22
Гласове: 122
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031